تفاوت بين بيمه عمر و بيمه تامين اجتماعي
راهنما
برنامه ریز و مشاور مالی خانواده

1- در بيمه تامين اجتماعي شما بايد حداقل 30٪ حداقل حقوق ماهانه مصوب را به سازمان بيمه بپردازيد، در حاليکه در بيمه عمر نحوه پرداخت (ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه) و ميزان پرداخت به تصميم خودتان بستگي دارد و نيز مي توانيد هر سال نحوه ميزان آنرا تغيير دهيد.

 2-  در بيمه تامين اجتماعي معلوم نيست در انتهاي 30 سال چقدر مستمري خواهيد گرفت در حاليکه در بيمه عمر براساس ميزان حق بيمه پرداختي تان همه چيز شفاف است و ميزان مستمري در انتهاي قرارداد بيمه کاملاً مشخص است.

 3- در بيمه تامين اجتماعي، هرگاه حادثه فوت و يا از کار افتادگي براي شما رخ دهد بيمه حداکثر مي تواند درصدي از مستمري را (براساس سنوات پرداخت) به بازماندگانتان و يا خودتان پرداخت نمايد. در حاليکه در بيمه عمر براساس ميزان اندوخته شما از 25 تا 100 برابر به شما يا بازماندگانتان خسارت خواهد پرداخت.



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت18:38---18 بهمن 1393
باسلام من حدودا 50 سال سن دارم و به صورت حق التدریسی کار می کنم و در حدود 11 سال به صورت اختیاری حق بیمه پرداخت کردم و در حال حاضر هم مشغول پرداخت هستم . می خواستم بدانم آیا امکان پرداخت بیمه عمر و سرمایه گذاری به صورت ده ساله وجود دارد یا خیر یعنی بعد از 10 سال هر ماه یک دریافتی مشخص داشته باشم . و اینکه این بیمه با بیمه تامین اجتماعی من از نظر پرداختی تداخل می کند یا نه . و اگر مثلا 3 میلیون تومان یکجا پرداخت کنم ، و ماهیانه چیزی در حدود 700 الی 800 هزار تومان پرداخت کنم . در پایان ده سال ماهیانه چقدر می توانم دریافتی داشته باشم . ممنون از راهنمایی تان .
پاسخ: سلام خواننده محترم. در واقع بیمه عمر، تکمیل کننده بیمه های دیگر مثل بیمه تامین اجتماعی است و شما می توانید برای هر مدتی که بخواهید بیمه عمر را تهیه نمایید و هیچگونه تداخلی با بیمه های دیگر ندارد. در مورد بقیه سئوالات لازم است شما حتما به صورت مستقیم با دفتر ما تماس بگیرید تا براساس نیازهای شما بیمه نامه مختص شما صادر گردد. شماره تماس در صفحه اول قرار داده شده است. منتظر تماس شما جهت راهنمایی بیشتر هستیم. موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 36875
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

free counters
این سایت را حمایت می کنم